:o

oh.. fick just veta tränings tider och sånt. inte lite träningar kan ja säga .. FÖR mkt för mej. lär få mkt skit nu för de här , men de är för mkt för mej. går i 9an mina betyg kommer rasa jag kommer stressa ihjäl mej , bli utbränd osv.
morgonträningarna e obligatoriska .. vilket kmr bli svårt , bor i hammarland är ensam på mornarna.
kommer inte alls orka träna så här mkt ivf , sover ju alltid direkt när jag kommer hem från skolan..
får väl se vad som händer nu..

men ivf så hade jag mitt svenska föredrag idag, det var om småbarn så min lillebror fick hänga med till skolan dom 2 sista timmarna , de var väl kul. nä nu ska jag duscha sen SOVA!!!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

men du får ju gärna tutta här hos oss..ditt rum e kvar å sängen likaså...välkommen

2009-12-02 @ 22:52:07
Postat av: elin

okeej .

2009-12-03 @ 06:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0