usch usch.

jag bara sover o sover.. gått i skola i går o idag . fastän jag haft 38 graders feber båda dagarna :S . men jag har så mkt frånvarande och ligger efter o massa..  lucia övning och allt vad de nog än är .. har inte kunnat träna den här veckan ;(. men imorgon tänker jag nog fara!
jag har haft ont i huvve i 2 veckor nu :SS inte en aning om vad de är. kanske en tumör som trycker på hjärnan? :o
jag ska vara halv 8 i skolan imorgon , skrivaa religions prov och sen lucia grej kl. 8 .
usch de innebär att jag ska stiga upp kvart över 3 inatt , åka med pappa till jomala. han ska på jobb så han släpper av mej där , så går jag till tobbe o fortsätter sova några timmar..
nu sku jag borde plugga . MEN JAG MÅST SOVA!!!1!!111  gaaah.................
vad ska man göra?  plugga nu helt dödstrött elr sova nu o plugga senare om man vaknar.. hmm .. kommer ta nån timme att fatta beslutet typ.. :S
hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0