hallåå.

i tisdas for ju jag o vickan o cajsa iväg på regionsamling. det var trevlig resa dit , vi sov på hotell och så. hahah det flumma lite på hotellet där med cajsa o vickans tele :D hehe.
jaja . men sen blev de då onsdagmorgon o man kände hur nervös man var när man vakna,
vi gick och åt frukost o for iväg ti hallen . Jag tycker allt var mkt roligare i år , vet inte vrf , men jag våga mer..
alltså , jag var inte alls nervös när träningen börja , jag blev bara mer på G ju längre vi höll på .
för cajsa o vickan gick de bra tkr jag ! är grymt imponerad utav vickans uthållighet..
jag har lite svårt att bedömma mej själv..  det kunde ha gått bättre tkr jag! men de kunde också ha gått sämre...
så nått där emellen. helt okej . ?  när vi spela i slutet , de gick inte så bra nej ..
men det var jätte rolig träning!
sen var de ju hemresan kvar . Den var väldig trevlig :)
hahah förutom att en turk , kurd , vafan de nog var förföljde oss o satt o stirra på oss.. usch , vart vi än gick så kom han efter oss. sen så kom han fram o fråga om vi ville dansa med han .. hahah cajsas blick , NÄÄÄÄ Ä.. nääääää.!!! haahhaa. ojoj :D . beskrivningarna var väl typ... hmm..  turk , mörk , 40-50 år , buskiga ögonbryn , ful näsa. osv. :p
haha nej men jag hade jätte kul dom 2 dagarna! både träningen o resan!
tack alla för trevlig resa :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0