söndag , farsdag.

hallåj. var grymt pepp inför dagens träning också :bb haha . när det är ca 5 min kvar av en träning så längtar jag redan till nästa. jag har fått nån extrem tränarglöd. de enda jag vill göra är att träna . Det är ju bra :)
Men dagens träning jo , först lite uppvärmning sen träna vi lite skott. vilket inte gick sådär kanon bra eftersom jag inte skjutit på ett tag , men jag våga ta i fullt med höger , visst känns de i min fot lite ? men inte som förr. så de e ju bra , men nog e jag helt okej nöjd med skotten för att inte skjutit på ett tag :b
Sen gjorde vi nån kul annan övn. som gick ut på avslut , sen gjorde vi 1 mot 1 ! i love it! det måst vara den roligaste saken man kan göra på träning förutom spel. jag bara älskaaaaaaaaaaaar de :D
och seeeen spela vi :D grymt kul ! och min kondis är ändå så att man inte märker så mkt att jag tappat den , jag orkar igenom en träning fullt . det är väl huvudsaken :)  men lite innan träningen sluta kände jag att jag börja få ont i nacken , sen när de var 20 sek kvar så tackla jag jenna elr nått o då gjorde de lite pippi , jag tror jag ha nackspärr nu .  kan inte röra nacken för de gör grymt ont! men de försvinner nog snart. får man hoppas ivf :)
NU LÄNGTAR JAG TILLS IMORGON . inte ti skolan då :( men futsal , hehe. :b
sen har ifk match på tisd. i futsal , men sigge o jag o adde sku inte vara med , dom e ju så många redan så vi sku skippa den matchen . Men kanske vi far o  tittar? :)
jooooo jag e allmänt glad idag , haha.. aja , nu ska jag vila en stund i hopp om att nacken ska blir bra :)
hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0