träning (:

idag är de världens bästa dag , fredag  <3 TRÄNING <3  , talangträning i jomala :) den var skit kul tkr jag , blev en hel del skott och så (: var bara 8 st . för massa var sjuka och hälften sku på bio :S och fredly :S ...
jag ville verkligen inte att träningen sku ta slut .
men jag måst berätta hur duktigt jag är ..
i går var vi på studiebesök till yrkes.. vår lärare var sjuk så vi hade ingen lärare med :p
men ivf , när vi var i data salen där så satt de ett "cooling gäng" där i en ring o titta på oss o tänkte typ vad vi var för sorts muppar elr nått.. så gick jag där och spana in några , asså titta på dom , de kanske var 7 killar o 3 tjejer,  precis när jag fick ögonkontakt med en där så bah POFFFFF.. det blir helt tyst , jag flyger ... :(
då snubbla jag lixom på stereon som låg på golvet , jag fassna med foten i kabeln o drog ur den så musiken stanna och stereon gled iväg ca 3 meter o jag trilla :((((((((((((((( alla skratta .. jag hatar mitt liv jag hatar mitt liv jag hatar mitt liv jag hatar mitt liv , cut cut cut.. haha nej  så desperat blev jag inte..
men de är väl ett gott skratt efteråt nu , men för stunden skämdes jag som aldrig förr..
om  jag får fylla i sån därn lapp på regionsamlingen , typ 3 styrkor 3 svaga saker. såå ska jag planera nu .. :P
kanske..

styrkor :
snabb ?
teknisk
en mot en kanske :p

Svaga sidor
styrka
spel utan boll ?
försvara ?
spelförståelse ? xD
ja de var 4 , men vet inte riktigt. vad tycker ni ? om de  enån som tycker nått :p

nu inser jag hur jävla mkt jag saknat fotbollen , och hur mkt jag älskar den (:
den e verkligen de bästa som finns :)



Hur gammal var man här då? :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0