truddelu.

nu tänker jag inte bry mej om de där mer :)))
igår var de ivf fredag . skönt med helg nu .
var på talangträning igår (y) ubbe höll träningen, och den var kul :)
teknik och lite skott i slutet . jag var grymt taggad innan :b
sen efter träningen tog jag o fön lite fulla löpningar .
den här helgen e bara tråkig.. jag längtar till söndag. då är de träning med ifk dam.
gryyymt pepp på den träningen också :bb sen måndag futsal. onsdag futsal, jag älskar futsal.
torsd. löpn. o styrka som inte jag o sigge är med på, men kanske man ska vara med ivf?

jaja. SIGGE JAG BEHÖVER ETT BULLKALAS SNART IGEN! ELLER HUR ADDE?

Kommentarer
Postat av: Sigge

jag tänker köra intervaller + styrka ist på torsdag och någon dag till, hänger du med? ;)

2009-11-07 @ 19:02:21
URL: http://sigridsss.blogg.se/
Postat av: elin

jo de gör jag :)

2009-11-07 @ 23:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0